Posiadamy wieloletnie, udokumentowane doświadczenie z zakresu organizacji gier losowych oraz loterii promocyjnych. Nasi pracownicy zaprojektowali i wprowadzili z sukcesem na rynek kilkadziesiąt loterii uzyskując doskonałe efekty sprzedażowe.
Organizację loterii promocyjnych reguluje Ustawa o Grach Losowych i Zakładach Wzajemnych. Wymagane jest również zezwolenie Ministerstwa Finansów (w przypadku loterii ogólnopolskich) lub odpowiedniej Izby Skarbowej (w przypadku loterii o zasięgu lokalnym) oraz nadzór osoby posiadającej Świadectwo Zawodowe Ministerstwa Finansów.
Główne cechy loterii promocyjnych:
- konieczność dokonania zakupu towaru lub usługi
- losowość wygranych
- określenie puli nagród
Posiadając wieloletnie doświadczenie oraz stosowne uprawnienia do organizacji loterii promocyjnych proponujemy Państwu:
- stworzenie atrakcyjnej mechaniki loterii promocyjnej
- wykorzystanie nowoczesnych narzędzi loteryjnych (SMS, WWW, zdrapki, i inne)
- oszacowanie przewidywanych korzyści
- pełną obsługę prawno-organizacyjną i nadzór loterii
- wybór i zakup atrakcyjnych nagród rzeczowych
- produkcją losów i materiałów reklamowych najwyższej światowej jakości
- reklamą i promocją loterii wśród Państwa grupy docelowej
- rozliczenia podatkowe loterii i jej uczestników
Loterie promocyjne są doskonałym narzędziem wsparcia sprzedaży bez względu na wielkość grupy docelowej czy rodzaj działalności firmy. Mogą być z powodzeniem stosowane w przypadku zarówno dużych korporacji, sieci handlowych czy ogólnopolskich dzienników, jak i małych i średnich firm o zasięgu lokalnym.
Loterie promocyjne doskonale wspierają sprzedaż producenta, dystrybutora czy detalisty. Dodatkowo mogą stanowić świetny sposób nawiązania pozytywnych relacji z klientami, partnerami handlowymi, kontrahentami czy sprzedawcami.