Konkurs promocyjny to wszystkie te formy promocji,
w których o przyznaniu nagrody nie decyduje los, lecz obiektywne kryteria wyboru zawarte w regulaminie.
O tym czy dana promocja ma znamiona konkursu czy loterii promocyjnej decyduje Ministerstwo Finansów lub odpowiednia Izba Skarbowa. Uzyskanie takiej jednoznacznej ekspertyzy (decyzji) jest wskazane w przypadku chęci uniknięcia niepotrzebnych komplikacji skarbowo-podatkowych.
Posiadamy wieloletnie doświadczanie w organizacji konkursów promocyjnych, konsumenckich i handlowych. Proponujemy Państwu m.in.:
- stworzenie atrakcyjnego mechanizmu konkursu promocyjnego
- oszacowanie przewidywanych korzyści
- pełną obsługę prawno-organizacyjną i nadzór konkursu
- wybór i zakup atrakcyjnych nagród rzeczowych
- produkcją materiałów reklamowych najwyższej światowej jakości
- reklamą i promocją konkursu wśród Państwa grupy docelowej
- rozliczenia podatkowe konkursu i jej uczestników
Konkursy promocyjne mogą być z powodzeniem wykorzystywane do zwiększania dotychczasowej sprzedaży przez:
- motywowanie sprzedawców lub partnerów handlowych
- zachęcanie klientów do zakupu towarów lub usług
Prosimy o kontakt, jeżeli jesteście Państwo zainteresowani wypromowaniem swojej firmy/produktu/usługi i zwiększeniem dotychczasowej sprzedaży przez zorganizowanie profesjonalnego konkursu promocyjnego. Nasza specjalizacja to kompleksowa obsługa konkursów.
Obsługa programów lojalnościowych
Programy lojalnościowe zdobywają coraz większą popularność, zarówno wśród konsumentów, jak i firm pragnących związać swoich klientów ze sobą. Jednak dobry program lojalnościowy nie może się opierać tylko na wręczaniu nagrody do określonego zakupu, lecz na nawiązaniu długotrwałej więzi z klientem, wytworzeniu emocji i zaoferowaniu mu więcej niż się spodziewa.
Specjalizujemy się w:
- doradztwie związanym z przygotowaniem i uruchomieniem programu lojalnościowego we wszystkich branżach, zarówno w sektorach B2B jak i B2C
- przygotowaniu efektywnej koncepcji oraz atrakcyjnej kreacji programu
- produkcji lub zakupie nagród oraz ich dystrybucji
- doradztwie w zakresie pełnej optymalizacji podatkowej programu
- pełnej obsłudze programu: tworzeniu baz danych, komunikacji z uczestnikami, ewidencji zgłoszeń i sald punktowych, dystrybucji nagród, itp.
Oferujemy szczegółowe okresowe raporty z przebiegu akcji.
Skuteczność konkursów
90%