Za jego pomocą można efektywnie budować zaufanie klienta i jego lojalność wobec marki.
Każdy projekt realizujemy poprzedzając go analizą potrzeb klienta.
Od samego początku jest on realizowany w sposób przemyślany, dokładnie zaplanowany, poprzedzony odpowiednimi szkoleniami. Zapewniamy elastyczne dostosowanie liczby stanowisk i konsultantów tak, aby każdy telefon został odebrany w jak najkrótszym czasie, a każde zamówienie czy reklamacja były natychmiast rozpatrzone przez uprzejmego, dobrze wyszkolonego konsultanta. Zapewnia to wysoką jakość oferowanych przez naszą firmę usług. Nasi konsultanci są świadomi wymagań rynku i rozumieją potrzeby osób, z którymi prowadzą rozmowy. Staramy się aby rozmawiając pamiętali, że też są konsumentami i korzystają z pomocy innych. Pozwala to na szybkie i precyzyjne rozwiązanie sprawy, bądź owocną sprzedaż oferowanych produktów. Dysponujemy aplikacjami pozwalającymi na integrację usług CRM z wykorzystaniem takich narzędzi i kanałów komunikacji jak SMS oraz Internet.
Główne zalety outsourcingu Call Center:
- koncentracja sił, środków i procesów zarządzających na zasadniczych celach firmy
- brak kosztów inwestycji we własne Call Center
- możliwość szybkiego i optymalnego dopasowania liczby konsultantów do obsługiwanego projektu
- zmniejszenie biurokracji i działań administracyjnych związanych z zatrudnieniem nowych pracowników, organizowaniem planu urlopowego czy deficytem pracowników spowodowanym zwolnieniami chorobowymi
- brak kosztów zatrudnienia pracownika
- dostęp do nowoczesnych technologii i know-how
Call Center może być wsparciem m. in. dla takich działów firmy jak:
- Dział Obsługi Klienta
- Administracja
- Dział Handlowy
- Księgowość
Rynek telekomunikacyjny, wymaga kompleksowego podejścia do zagadnień obsługi klienta. Dlatego jesteśmy w stanie zaoferować naszym partnerom bardzo szeroki wachlarz usług.
W ramach usług Call Center oferujemy m.in:
Kampanie przychodzące (INBOUND):
- obsługę infolinii i telefonicznych centrów obsługi klienta
- kampanie informacyjne
- obsługę programów lojalnościowych
- obsługę reklamacji
Kampanie wychodzące (OUTBOUND):
- telemarketing - sprzedaż produktów
- badania rynkowe i sondaże
- monitoring i windykacja należności
- obsługę programów lojalnościowych
Na życzenie naszych partnerów jesteśmy w stanie przygotować i obsłużyć dowolny projekt Call Center. Oryginalne pomysły i specyficzne wymagania klientów, są dla nas wartościowym wyzwaniem, które podejmujemy z wielką satysfakcją.
Skuteczność Call center
99%